Monday

TESTIMONI PENGGUNA KOLOSTRUM ALPHA LIPID

GASTRIK / MIGRAIN, CIK NORMAH (25 TAHUN) KEDAH

Saya seorang pelajar sarjana jurusan mikrobiologi dari UKM. Beberapa tahun lepas saya dikenalpasti mengidap gastric dan migraine. Selain itu, saya juga mengalami keadaan senggugut yang teruk (terpaksa mengambil ubat dari hospital setiap bulan). Setelah 2 bulan saya mengamalkan Alpha Lipid Lifeline, saya tidak lagi mengalami senggugut, gastric mahupun migraine. Saya berasa sungguh gembira kerana kembali normal seperti sediakala. Selain itu, dengan bantuan Alpha Lipid Lifeline saya dapat merasakan kecerdasan semasa pembelajaran dan prestasi akademi saya juga telah meningkat.

STROKE (ANGIN AHMAR), NORDINI BT MOHD (38 TAHUN) BESUT, TERENGGANU

Saya diserang stroke dan mengalami koma. Doktor mengesahkan saya akan buta dan lumpuh seumur hidup. Tekanan darah saya ketika itu amat tinggi, iaitu mencapai 200/198 dan kadar gula dalam darah juga melebihi 30 mmol. Namun begitu, saya tidak pernah berputus asa dan terus mencuba pelbagai rawatan alternatif. Pada suatu hari, adik saya berkata kepada saya, “kalau nak berjalan semula, cubalah Alpha Lipid”. Selepas sebulan mengambil Alpha Lipid, kaki kanan saya mula menyentak. Saya berkata dalam hati, mungkinkah aku boleh sembuh? Saya terus jumpa doktor untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Amat menakjubkan, tekanan darah saya sudah normal, iaitu 130/80 dan kadar gula dalam darah saya 6.7 mmol. Kadar denyutan jantung saya juga disahkan normal. Doktor yang memeriksa saya berasa hairan dengan perkembangan ini. Namun, itulah hakikatnya. Dengan izin Allah saya sudah boleh berjalan semula.

KELENJAR SARAF BENGKAK, PN. ROHANI (58 TAHUN) KLANG, SELANGOR

Pada Jun 2003, saya telah dimasukkan ke hospital kerana menderita sakit bengkak saraf di leher. Doktor tidak dapat mengenal pasti apakah penyakit saya yang sebenarnya. Walaupun doktor telah menjalankan berbagai ujian seperti ultra sound, CT scan, Biopsy dan ujian darah. Tapi malangnya tiada jawapan yang ditemui. Saya terus menderita selama lebih 4 tahun sehingga saya diperkenalkan kepada kolostrum Alpha Lipid. Setelah sebulan saya mengambil Alpha Lipid penyakit yang saya deritai berkurangan 70%. Di samping itu, perubahan yang ketara berlaku pada diri saya di mana saya menjadi lebih sihat, bertenaga dan awet muda.

LUMPUH 4 TAHUN, PN. SAFIAH IBRAHIM (65 TAHUN) BESUT, TERENGGANU

Saya telah mengalami lumpuh (tidak dapat berjalan dan bercakap) selama 4 tahun. Setelah mencuba Alpha Lipid sebanyak 4 tin (4 bulan), kini saya boleh kembali berjalan dan bercakap, Alhamdulillah.

BONGKOK, PN. RAHMAH (77 TAHUN), REMBAU, N. SEMBILAN

Saya mempunyai masalah sakit lutut dan lenguh pinggang yang mengakibatkan badan saya menjadi bongkok (langsung tidak dapat menegakkan badan). Alhamdulillah, setelah mencuba Alpha Lipid selama lebih kurang 2 minggu, sakit tersebut beransur hilang dan saya dapat menegakkan kembali badan saya.

BATU KARANG & GOUT, EN. IBRAHIM (50 TAHUN), KLANG, SELANGOR

Sejak beberapa tahun lepas, saya telah mengidap penyakit batu karang dan gout. Pelbagai ubat dan kaedah perubatan telah saya cuba, tetapi apabila saya menemui Alpha Lipid , Alhamdulillah penyakit saya beransur baik. 2 minggu selepas saya menggunakannya, 9 biji batu karang telah keluar ketika saya membuang air kecil, sakitnya memang tak terhingga, namun saya bersyukur kerana kesihatan saya semakin hari semakin bertambah baik.

BRONCITIS ASTHMA / RADANG PARU-PARU / TEKANAN DARAH RENDAH, PN. NISSA (35 TAHUN), AMPANG, KL

Saya telah disahkan mengidap Broncitis Ashtma kritikal, darah rendah, migraine dan pneumonia (radang paru-paru). Keadaan saya agak teruk hingga saya bergantung sepenuhnya kepada steroid untuk meneruskan hidup. Selain dari itu saya juga menghidap migrain, jantung yang mengecut, anemia, tekanan darah rendah, radang sendir dan beberapa penyakit minor lain. Setelah menggunakan Alpha Lipid dalam masa 3 bulan pertama, saya telah pulih sepenuhnya termasuk 2 penyakit kritikal yang saya hidapi. Hari ini, saya dapat menjalani kehidupan yang normal dan sihat. Saya kembali aktif di dalam sukan tenis dan bola tampar sepertimana 10 tahun dulu. Saya bersyukur Alhamdulillah kerana dapat kembali ke kehidupan saya dengan bantuan kolostrum Alpha Lipid.

KENCING MANIS, MOHAMED NORAWI (50 TAHUN), KOTA BHARU, KELANTAN

Menghidap kencing manis sejak 19 tahun dulu, selalu penat dan letih sehinggakan saya susah untuk bekerja. Saya bergantung pada ubat-ubatan dan suntikan insulin. Setelah mengambil Alpha Lipid selama 2 bulan, saya tidak perlu lagi injeksi insulin. Saya telah menggunakan Alpha Lipid Lifeline selama 5 bulan. Pada saya amat susah untuk gambarkan keberkesanan Alpha Lipid pada diri saya tapi yang pastinya Alpha Lipid telah membantu saya menjadi sihat. Hanya mereka yang pernah mengalami sakit sahaja yang tahu betapa вЂ˜kesihatan begitu penting dalam kehidupan dan tidak ternilai dengan wang ringgit. Kini saya membantu orang lain menjadi sihat dengan memperkenalkan Alpha Lipid Lifeline (kolostrum) ini kepada mereka yang mementingkan kesihatan dan juga pada masyarakat di seluruh Kelantan.

No comments: